Monday, March 31, 2008

My treat for grocery

I tried saving up some money for future travel.Someday,God will allow 3 of us to visit the Philippines and that I am saving my blogging money and try hard not to touch it so I can have something to spend while we're there.


It isn't growing fast for I am sending money regularly to my family now.Papa has not been driving so it's just right to help them a bit in their finances.Last Saturday,we went for bulk grocery shopping including big boxes of diapers and cans of milk for our baby.We went to Sam's club coz by doing so we can save a few bucks if we do buy groceries in bulk.It just feels good to pay for the whole grocery stuff in my own hard work,that was almost $400.I volunteer to pay for it because my husband has been paying big medical bills from maternity.


I feel proud of myself because I was able to help my husband by paying the grocery today.Thanks goodness I am useful now.

4 comments:

Utah Mommy said...

Good for you dai, nakatabang ka sa imong pinalanggang manoy heheheh ako pod nag save pod ko kay manguli na baya mi hapit then ang among allowance didto sa pinas unsaon nalang. Maayo nalang gani kay naa ning blogging ug wala pa salig ra gyud ta permi kang bana diba. So tabang gihapon ning blogging nato and at the same time making good friends pod di lang tong mga PIKI lol!

mjsterling said...

ana gyud na sa very proud kaayo ta na bisan housewife lang naka tabang ta sa atong bana sa mga bayronon..akos ad gani ga withdraw nasad ug sapi kay ting bayad na sa bills ugma...maau nalang intawn maka ingon atong bana nga di lang pagpa dako sa belat atong naka mahuan lol

MamaLot said...

wow ana gyud mga pinay mao na inlove mga kano...tabang kaayo sa mga bana gyud sah... isa pa for baby Jadyn man sad na nga gamit worth it kaayo mogastos for baby oi...

hahah makatawa man ko dai abi belat man kaayo hehehe

Just Mhe said...

Ka buotan ba uy!

Hmmmmm.....talagsa ra gyud ko mo offer sa akoa bana kay i-deadma ra man niya. So tigomon nalang pud nako. Then, padala sa pinas! Its nice to help gyud a bit kay we felt nga useful pud ta, di ra tig hehehehe.

Bitaw, nag yellow man akoa mga kiddos sa Easter gud. Pati pud imoha dalaging-ging diha gats nag yellow, may ning yellow gats dali ra kit-an lol. Mao niy suoton sa mga KSP, hahahahaha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...