Tuesday, August 7, 2007

Off to Bed now

It is truly worth the wait. Thanks goodness Lord for you give me the chance to grab the biggest opp so far since my membership on PPP. Yes I got it! I got it! Janine and I have been waiting for hours for Zombie opp and yes we got it! It was like waiting for New Year's eve to come.. for a few remaining minutes we had this count-down and exactly 12:00 PPP time I hurriedly clicked on the opp.

I am off to bed now because my headache is attacking me and I badly need some rest.Besides,it is already late. For sure I can sleep with a grin on my face for I made my task. Until tomorrow again PPP. Goodnight everyone!

Tulog napud Janina kay humana tas atong ka laki didto hehehe

3 comments:

Christinehaze is SC's author said...

hahahahha....magkatawa man ko nimo gats uy...Good for you Igata ka ...wa ko kakuha anang Zombie uy wa gani ko kakita ana...kay nagdasgag lang pud akong dagway hehehee bitaw gigawas nako akong mga batos gahapon gkapui na sa sulod hehehe....bantay jud permi gats aron makapugas ta ani...ako pud diri oissst kay ang mga binuhi, lols

MamaLot said...

hhahaha day makatawa ka sa ako day... wala na pud me internet from 4pm hangtod gabii nalang kagahapon...ahak lagi dae... so what i did... tan aw nalang ko salida uban sa akong bana. sa dihang tapos na ang movie anhi nami bedrom para matulog na ngeek naa napud amo internet. hala PPP dayon permero naku click oi wow naa Zombie hahahhah wooooghooo swerte gihapon dah bisan napungot naku sa amo connection heheeheh

Anonymous said...

hahahaha ikaw jud anne imo jud gi bombo radyo atong kalaki gabii..pero at least naka 18 ta diba..hehehhehe sunod na pud kong naa lain..hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...