Wednesday, December 6, 2006

Pangadye sa Pobreng Linalang

Dear Lord,

Ako excited na kaayo sa pag-abot sa imong adlawng natawhan. Photobucket - Video and Image Hosting
Bisan klaro kaayo wala koy mga regalo nga materyal maabot karon ug bisan kanus a ba always man jud na wala jud..pasayloa ko Lord pero kontento na lamang ako nga tagaan ko Nimo ug kabaskog sa lawas,ingon man ang akoang bana ug tanan minahal sa kinabuhi nga tua nahabilin intawn sa amoang Pinas.

Dili importanti sa akoa ang mga materyalis kundi ang kusog nga ika panglimbasog sa pang adlaw adlaw namung pagpakabuhi ug daghang mga adlaw nga pagpuyo dinhi ning Imong kalibutan nga
gi ingon nila ug world. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Last night,when my hubby came home daku jud kaayong himala Lord for he was already smiling at me and asked me what do I want for Christmas. Pagka anindot nga pangutana Lord pero nagpa cute cute kunohay ko kay mauwaw lagi ta mo bungat wala lang gayod ako nag tikaw tikaw. Then later on ni duol ko niya ug nagkanayon...akong gusto sa Pasko plane tickets kay I really want to go home na jud.

Ug tuod man,katawa lang siya kay kahibalo nana siya daan nga dugay ra akong ga handuraw nga makauli ug nag ngayo ako ug plane tickets kaniya paingon sa amoa. Kahibalo ko Lord imong uyonan among desisyon ug ako papaulion nimo sa dili madugay kay sugot man Lalabs intawn pud. Maghuwat na lamang ako sa saktong panahon ug maayo ugma dayon?

Ako nauwaw sa akong bana kay bungat jud ko unsa gusto naku unya sa iya dili ako maka afford kay pordoy uyamot lamang ako ug myembro sa PAL..palamunin ba? ug milagro gayod nga maka hatag kos iyang only wish this Christmas....kalouy sa akong bana Lord. Pero alangan mamunal kog hapon Lord para makakuha kog kwarta ug ihatag sa iya? Bad na pud na Lord no?


MagmalipayonPhotobucket - Video and Image Hosting lamang kami sa panimalay Lord payts na kaau naku.

Maayo unta Lord uyonan nimo tanan among pangamuyo ug pag-ampo sa ngalan sa Amahan, sa Anak ug sa Espiritu Santo Amen

5 comments:

Anonymous said...

ayyy ang igat wala nag tan-aw maau sa akoa list nga tua raba na cya didto.....anyway sorry kaau karon pako nakabalik dinhi kay u know na inahan sa kanunay panabang busy labi pa pasko grrrrrrrrr full kaau ang diary lols....bitaw uy wish u luck nalang this christmas igat....regards ko sa cebu hah lols......basta buotan na asawa tumanan jud na sa lalabs whatever you wish gats......sya sya adto nako ug god will grant ur many wishes....take care ciao

mjsterling said...

pakner nana kay ticket? nag talk pa lang gani ta gabie na ayaw sa pag palit ug ticket kay basin mo abot akong GC. waaaaaaaaaa dli diay ko maka kuyog nimo pakner? ligid ko diri ron? maka palit gyud ka nako lolipop ba.

bitaw pakner oks ra na wla pinskuhan oi basta healthy always ug happy imong pag puyo dha with ur bana...ako man sad gani wla koy mahatag ni bana dba dapat give and take? pero ako ani take and take lang hahaha.
hmmmmm!!! mamawi lang ko ani sunod.ug maka daog ko sa luto..toink saon pag daog ala man sad ko ning pusta...saonz
cge pakner batsi sa ko kay mang limpyo sa ko hehe.

Anonymous said...

HHAhaha.. katawa man lang ko nimo Anne uy!
Imposible nga dili dunggon ni Lord imong mga pag-ampo, mabasa man jud ni kay naa pa jud sa imong blog hehee..
awww.. sa pinas diay ka mag pasko Anne, ka nindot ba, bibo kaayo ngadto ang pasko,.
Bitaw sakto jud ka, importante jud nga healthy kaayo tang tanan labi na atong pamilya sa pinas.

Psstt.. katawa ko sa word nga PAL hahhaha.. myembro pod ko ana ay, hahaha abi ko man ug philippine airlines.
Happy weekend kaninyo diha.

Anonymous said...

AMEN; ANNE......oo tagaan or tugtan ka ni Lord.....huwat lang, matuman ug ihatag ni Lord imong Ampo nya....Amen.....

Sakto gyod ka....HEALTH ang importante....tapos LOVE......

heheheheheheh
katawa ko, duha na mi ni lolie ug isip dayon sa PAL....aguy, bag-o napod nakong Vokogbolario uy....lol...

sus daghan man diay ko ug cmates ani uy.... hala, cmates, ari na ko, sa sunod na pod nga klase ha?
bye n tc there, regards sa imong palalab diha------

tx sweetie said...

thanks fwends..pero I didn't mean to igo igo you sa PAL ha kay true man pud bitaw PAL ko hehehe..
bitaw human sa Pasko pako mo uli kay mahal tickets oi mag unsa nalang lalabs basin mamaligya ni siya uling nalang para pliti naku haha kapait...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...