Saturday, December 9, 2006

Ang regalo sa Batang Yagit

The Lord is good for he blessed us each and every day of our lives.Today was a pleasant day for us,nothing much exciting happened though.We just went to the gym and workout for a little bit then to home improvement store and then I drag my Lalabs to a Chinese buffet restaurant for dinner coz I felt like I have been starving lately...I mean my mind is always thinking of lots and lots of food...that's why wala na jud ko kaagwanta namira na jud ko niya kay sum-ol napud cge kaon sa akong linuto binuhat sa akong mga kamot....

After that we drove to a rich neighborhood to see their "bongacious" Christmas lights,wow mura ko bata namangha ah tagalog to ha sa akong nakita guapa jud kaau as in...

Pero lain pay ato,I was really screaming so loud last night when my Lalabs handed me a big postal envelope coz I did not check the mail box for the whole day yesterday and so when he got home siya nalang nagkuha sa mga mails...

I knew there was a box inside the postal envelope but I really had no idea what was in it.Innocently opened the envelope and as to my surprise NIBUDLAT jud maayo akong mata,screaming so loud coz I was very happy of my Christmas presents from the people of Iowa who love me.

It amazed me for the simple thing that I have been longing to have,gi send jud tawn sa akong mga fans sa Iowa ay..
they send exactly what's on my mind. Simple ra nga butang pero perti na naku lipaya kay BATANG YAGIT lagi mabaw ra kaayo ug kalipay...a watch with interchangeable straps. In fact,papalit na jud unta ko watch lalabs kay ganahan ko pero dia naman ni ang kalipay ko nalang ba!






Wala jud naku damha man gud nga naa pay makahinumdum naku karong paskoha..hehe..I also received few Christmas cards from other friends and I really appreciate it.They are so nice!!

Ay thank you Lord kay nakadawat na jud ko pinaskohan....
Photobucket - Video and Image Hosting

4 comments:

mjsterling said...

thats a nice early christmas gift gyud dae....pinangga gyud ka nila kay ....wla ka nila maka limte.....ka nindot ba sa imong nadawat oi.ug pul-an ka ana ha e labay lang na diri sa akoa. ha?

Anonymous said...

pag anindot ana gats uy.....bahini ko beh...maau ka diha dah daghan nagmahal ahehehehehe...ayy sos ka drama sad uy pa yagit2x unya di-ay rock saba diha gats uy admit nalang gud na naa na tanan nimo hehehehehehe....bitaw gats pass by lang ko lili sa batang yagit hahahaha

Anonymous said...

aww.. ka nindot sa imong gift Anne makatawa man ko sa imong post uy, lami kaayo basahon ning bisdak nga pagka sulat hehehe.. sa akong blog gusto ko mag binisdak pero shalan daghan man ko mga ka linkies nga di balo ug bisdak maong pugos nalang kog tagalig hahhaha

Lan said...

Hi Anne, that was a nice watch with different color of strap. Maayo kay nakadwat naka ug pinaskohan ako wala pa lol. tc

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...