Monday, January 8, 2007

Filipino Get together!!!

Thank you Janine my friend for inviting me to your friend's birthday yesterday. I really had fun being with other filipinas and it was such a big group that I went to. Grabe mga kasaba ug mga tingsi sa mga babay dili ma bangbang..basta magpundok surely very noisy with big laughs jud mahitabo oi!

And oh,it's amazing coz I was able to meet other filipinas that I've chatted on cb for a long time..wala damha magkita kita ra diay uban sa pundok,di ba nice? Ug wow..ang pinaka importanti ug dili mahimo ug walay PAKAL hmm..eskabetche,bam-e,pancit,bihon, pork ribs,bagoong ug uban pa especially ang palitaw gi lingkuran jud ni Janine whoaa..kay lamia kinsay gahimo ato????? Usa pa,si Janine Karaoke queen sinundan pud dayon ni Joan banos banos lang sila mga chada kaau kaysa taga Mindanao pa hehehe!

Mura jud ko buang kay there were 2 birthday celebrants man and one of the celebrants ay timingan kay preggy sos sa akong kabuang dumbol dumbol naku akong tiyan sa iyaha para matakdan ko..weeww wish ko lang no?

Also, what made my laag complete is that, I was able to play with Elijah(Janine's son),I saw Titing's new born,Kyla and at the party I played with another mestiza girl (Joan's daughter) weewww..hopefully next year if magkatapok kanya kanya na bitbit ug trophy..ug maayo unta usa naku sa ila nga maka trophy no?




o damu pagkaon with the pinay pies!


hala bisan nagkalisod singit pa picture kay mura wala sa bukid ba


anak sa akong ka chat sa CB kulot kulot mestiza


tug-an sa tinoud,guapa mi dili?


new born Kyla with the byotpol ledeys


oh pakal na unsa pay gihuwat nato?


It was indeed a long day for me because to get to Janine's house is an hour drive plus we went to Mc Kinney to see Titing's daughter which is another one hour drive from Denton and then to Plano where the birthday party was being held..and we drove back to Denton and wait for hubby to pick me up..wow grabe I was too exhausted upon arriving home I took a shower and went to bed..kay pwerti kapoya saktohan jud sa laag..

This is all folks!!! Thanks everyone for visiting my homepage even though it takes quite sometime to update here...gonna visit each of your houses there soon! WAV YA OL!

1 comment:

mjsterling said...

hello madame..ka maau ninyo oi cge lang mo pakals da..wla gyud ko ninyo dad-a no..tabang unta sad ko ug pakals ba hehe...well im happy for u na u meet some pinays ug nag enjoy sa party.



ug pohon lagi dont worry kay naa ana sad kay trophy bitbiton ug mag pundok mo balin...
pray lang ni GOD. kay e hatag ra lagi na niya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...