Wednesday, January 24, 2007

TAGAY FROM IVY..MGA SEKRETO

Tagay from Ivy..I think it's my turn too now!
Mga sekreto sa buhay buhay,ito I'll reveal mine one by one!

1. Habol taga liog when I go to bed to sleep bisan paman alimoot or summer ug samot na ron tingbugnaw na. Pero di pud noon ko magbukot kay makalumos basta taga liog jud na kutob. Another thing is, need to have pillow in between my legs,no pillow no sleep.

2. There's always "hapin" sa akong mga tiil when I sit to watch tv ambrrrrot ug nganu kay d jud ko comfortable nga mo lingkod sa tv way cover akong mga tiil.

3. When I fart and it's really stinky,I ask my husband if he wants to smell/share it since it's so stinky and I give him boisterous laughs hahahaha. How's that huh?

4. Sitting on the toilet bowl and while nag-utong I pick up pieces of fallen hair strands that's anywhere in the bathroom. Right after shower, first thing I do is look at myself in the mirror and give myself a damn smile for thinking I'm pretty when I'm wet and fresh hehehe..

5. When I was still in the Philippines I used to wear a panty with padding so to make my butt look a little bit meaty coz I'm so conscious of my damn flat ass. But when I arrived here in US, I don't wear it at all for I know men would love lookin' at flat asses like mine. I tell about this to my husband and he just laugh at me 'coz he thinks no need to use padded panty for I have perfect ass(that's according to him huh!) oh char!

6. When eating I tend to paburot burot sa baba ug lamon lamon esp.if gutom na kaau ug lami ang pagkaon. Last weekend we went to a chinese buffet and I was unaware tungod kalami sa kugita lamon lamon naku maau bisan dagku ug hiwa,wala ko kahibaw ug wala ni sulti hubby nga d siya mo tan aw naku kung mo kaon kos kugita, ask ko why man diay mao diay kay lainan siya mag tan aw nga ang ikog nag ong-ong sa akong baba whoaa kabastos ..sorry jud! hehehe

I'm going to pass this tagay to Vhilma and Loloy

CIAO


4 comments:

mjsterling said...

hahahakaa ka ligre nimo dae anne oi, nagkatawa ko maau sa kugita gyud as in hahaha. wlay ka kupas kupas ang pagka si-aw aning akong pakner gyud.

Anonymous said...

hahahahaha.....ka alegre uy gtagayan sad di-ay ka noh sos pareha ta gats...salamat sa pagsuwat....ako malibang magbasa man ko mga magazine or books hehehehe....ikaw di-ay mamunit?makatarong ka ana gats?hehehehe
makalingaw man ka gats uy...bugoy jud ka kaau dah....hala cg uli nako kay manihapon pa hehehe....take care unya goodluck sa imoha journey home!

Anonymous said...

hahahahahahaha...sa unang anahon ra to gats uy....so karon clear na kaau akong kabaga-an lol.....Awww sure ba jam ta hehehehe...dala foil ha,lol!

Anonymous said...

Hehheheh mao man sab na akong buhat dai liog gyud labina tugnaw but summer no half lang kay init man. Nindut tingale ang feeling if naa hapin sa tiil huh. Well i think hobby na nimo...Hhhehheheheh stink man gyud, i think most of the fart really stink heheheheh tawa man ko ani io. Ang imoha number different sa akoa, kay while sitting on the toilet bowl read magazine akong buhat hehehhehe. Hay nalingaw ko basa aning imoha mga secret, dili lang kay 5, 6 gyud heheheh pakapin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...