Saturday, April 14, 2007

NABUNTAGAN UG PANGONGO

Ungo jud kaayo kay tiaw mo na alas kwatro syete nas buntag sa Abril, katorse dos mil syete nagmata pa gihapon ako. Ang utok nag alindasay ug dili mamahimong mopid-ok bisan sa makadiyot. Ambot lang ug nganu kaha?

Kalami sa akong weekend gi subhan ug ka pamuwaw.Ug yuna pa nahinumduman ko pa ang akong dalaygon nga amahan ika kwarenta y nwebe naman diay niyang adlawng natawhan!

Hala batsi na usa ang ungo kay mo tugpa na..atoa ang akoang pikas putol nga lawas naghuwat kanus-a masumpay!

HAPPY WEEKENDS KANINYONG TANAN SA MAHISALAAG ANING AKONG PAYAG NGA PERTING DAKUA!

7 comments:

gLoR!e said...

hala...perti ka laglum sa imong bisaya oi..hehe
by the way, taga lapu-lapu diay ka..dli lagi nako familiar sa place nimo sa lapu2..asa na dapit sa lapu2?
salamat kaayo sa imong pag bisita..:)
happy weekend and belated happy b-day sa imong father!:)

Anonymous said...

Kalaglum sa bisaya nimo day anne,hapit wala nako masabti.Salamat sa pagbisita sa akoang balay ha,oo ganahan ko to nga kanta sa A1 akoang gi post sa akoang blog,na!si madame lolli tawon gabuhat ato akoang mansion day anne,unsaon di man ko kabalo!oo day ga collect ko ug OK mag diri,na ambot ba uroy oy di man makumpleto akoang semana ug di ko kasaba aning mga kinabuhi sa artista,tinuod ka wala sila kaila nato wala pod ta kaila nila pero ambot ug ngano ma enjoy man pod ta ug basa sa ilahang kinabuhi oy!Happy weekend kanimo diha day!

mjsterling said...

agoroy pagka lagluma naman gyud intawn ani imong mga binisaya indayon.....nahala happy weekend dha kanimo ug sa umong manoy.

Anonymous said...

amazinG! heheheh! ganahan kaayo ko sa imong binisaya anne. ibog ko kay hawud kaayo ka. ako tawon hilaw kaayo ang bisaya. unsa man gud dre sa davao nasagol ang bisaya ug tagalog.

Carlota said...

grabeha naman ka lalum anang imong bisaya. taga dis-a man ka? hehehe.

off topic:
Anne kit-an diay nako imong email...sorry ha wala ko ka reply. Just want to let you know na ako ng titang tang ang moview blog kay naa lagi nag sinamok. hadlok lang ko i delete ako account. kahibawo naka copyrights. wink* Gamay ra atong kalipay ba initan pa jud. basin nya mag utro ko. I'll let you know ug tanan bisdakplanet. wink*

'Mum-2-3-' said...

Bitaw Anne,kagrabe na bitaw kaayo imong Binisaya...first honor gyud ka ani sa pagkaBisdak.. Happy Monday dinha nimo...

Anonymous said...

Dai Anne ako jud giayo ug basa maayo ang bisaya bisag la ko sabot sulat nimo hehehhehe, asus pagka lawoma ni bisaya a oi........ ayo jud nako basa giusa usa jud nako bisag naa pa ko limtan, na naabot man to ongo hahahaha. hala naa pod iday onggo sa US???? hhahaahhaaha dyok lang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...