Wednesday, November 22, 2006

Kabuangan naku maayo Manoy gabii bwahaha






Hala world sud-onga ang dagway sa akong Amerikanong Manoy perti na jud niya hurota sa pasensya kay bisan ga kaon unya ang movie gasugod na cge lang gihapon kos akoa..picture picture ko ako raba siya e angin sa akong kabuang tan awa nalang na iyang dagway naunsa na di mahitsura pagkabatia dili ma drawing bwaahaaaahahaaa.. sa maglagot lang...
Unsay gibuhat sa taw gi pangutana noon ko ug naligo bako gabii kay paggikan for work hangtud nahauli mao lang gihapon akong gisul-ob pero in fairness naligo ko ha wala baya koy palta sa ligo everyday jud pero wala lang naku ilisi akong gisul-ob kay wala man baho ug buling naa ra gud ko sulod sa balay tibuok adlaw. Pero undies mag ilis oi matabang...
Basta oi nahimuot nalang kos akong ka babay gabii kabuangan naku manoy hehehe...wa jud koy buot no??? pag tug-an sa tinoud? whoaaaaaaaaa!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

hi anne,
uy katawa ko sa imong post, lili ra unta ko kay wa gyod koy oras sa ron, bc ug pangamote gyod ko ani....pero naka comments gyod...

hala, sigi adto nako, basta ayaw limot akong sulti ha? aron liwat americano-na nya...lol..

bye, take care there...ay thanksgiving day diay diha...happy thanksgiving na lang...
balik ra nya ko, basin next ok na....

Anonymous said...

hahahahahaha.....lol ikaw jud gats....mura sad ka ako hilig manungog sa fafa vana .....pero...pero maau ka magbata-bata is ala pa man kay anak ako ani duha na ang anak ala gihapon ko ni grow up hahahaha...anyway basin kina-iyahan ni nato sah....pero it depends ra sad nu-on bata-bata-on ko sa balay ra with sa bana gud pero outside kay ma grow-up sad ko especially nga ako ray pinakabata sa mga asawa sa yaha mga friends ug family so dafat mo act jud ko ug grown-up infront nila kay maulaw man sad ko magbinata bata pag naa sa ilaha dafit hehehehe...so natural ra man na ingon ana especially sa bana nato nga maguwang ug edad hehehe...thanks for sharing....as always u are funny girl...or i should say woman lol

Anonymous said...

wahehhehe.. ang ako Anne kay labaw pa ana kabuang sa imong gibuhat hehehhe
nakatawa ko sa inyong pic mga badlogon jud ning mga bisdak uy! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...