Thursday, November 30, 2006

I admit I am very Innocent in Everything here like the Snow

Today I feel very blessed and lucky because God answered my little wish. Last night before going to bed I say a little prayer hoping I could see,touch and feel a real snow in the next day.

When I woke up this morning I was very surprised to see the thin and dusty particles of snow fallen on to the ground. Wow as to my happiness I really jumped in bed as in nag yandak yandak jud ko maayo di matabang sa kalipay man gud.

My hubby was just very nice because he woke up ahead of me and didn't wake me up. When he heard me bouncing up and down sa katri he came to me and he gave me a very tight and warm embrace and I saw amusement on his face kay kita siya iyang asawa perti naman jud ka ihas sa snow whoaaa!!!!

Not only that, I felt like I was being tested by the opportunity coz as soon as I got up from bed I took the camera and tripod outside without even having hilam-os and panglimogmog sa akong baba. I only had thin jacket on. Perti na jud naku karatil dagan sa gawas ay nakalimtan nalang gani close ang kural so our very good dog Giza sneak out and went outside...maau lang ug nag pundo nga gipa gukod baya kog maau nag puroy sa katugnaw..whoaaa kahilakon ko kay bugnaw kaau unya the dog the more I chase her the farther she run away from me. At the same time nag tingsi pud coz of the idea kay nag snow jud lagi whoaaa..hahaha





Yati mo na gipadagan pa jud kog tulo ka eskina sa iro mga napulo cguro ka balay gikan sa amo usa pa naku nadakpan whoaa kalaming tuk-on oi. Na spoil na noon akong maayong pagbangon haha....

I've seen a snow before in California but that wasn't enough. I still long to see it again and again.

Attach are videos of myself showing how ignorant I am seeing the snow. I will not be shy to accept the fact because tinoud man jud kaayo be? Kamo kunoy bisdak lalim ba?



Please click the links to see myself being a clown. Enjoy watching!

http://youtube.com/watch?v=Nxx7nrCP7RI


http://youtube.com/watch?v=aI2bfPD_xIs

5 comments:

mjsterling said...

pakner astang wangsia nako nag tan-aw sa imong vedio happy ko for u.kay imong prayers nga magka snow dinha na tuman na gyud.na aala yak e na ug maayo while wa pa ma hilis..funny gyud ka kaau pakner da maka wala gyud ka sa problema...maau unta naako dinha aron naa kay kauban.
ok take care and GOD bless!
mwaaaah!

Anonymous said...

hello anne! i had so much fun viewing your snow video. hehehe. as in parehas ni ivy hagik-ik sad ko ug kinatawa. hehe. gidungog jud sa Ginoo imong pag-ampo unya amazing kaayo kay sa inyong area ra pud gatapok ang snow. hehe.

pasensya na ha kay karin ra ko nakabisita dre. karon ra pud ko nakatuod dre eh. maayo kay naa na kay personal blog unlike sa picturetrail b4 na very limited ra kaayo.

hala cge, matulog nako kay kadlwaon na dre sa pinas. balik2x lng ko dre sa imong nindut na payag. ^_^

Anonymous said...

HI ANNE;

AGUY NAHINUMDUM MAN POD KO SAUNA NAKO ABOT DIRI::::kay nag-ulan ug ice, aguy akong gisalo ug gikaon...hehhe
tapos ingon si vana nga dili kay hugaw kono...then i said why hugaw gikan sa taas....lol... mga chemicals daw....

wow, nice pics, you have, keep it, lantawa nya madugay ka na diha....lol...

Happy 1st Advents nyo sa imo bana.....3 candles to light, pasko na gyod....lol...

bye n regards........tc

Anonymous said...

time sa Anne,
aguy namoot gyod ko nimo uy....so what unsa ikasulti sa silingan or nakakita....lol

sus nahinumdum pod ko sauna ako pod diri uy, ingon pod ana akong gibuhat sa....ingon ko pod na lord, thanks nakita n touch ko ug first time s snow.....sus sa pinas, haskang mahala ang ice uy....heheheh



namoot pod si kim,. tingala siya, unsa imo gibuhat, ang IRO nga word ra iya nasabtan. tingala siya nimo uy.....

tapos i told her also sa akong kagahapon sa Snow n Ice...lol
ingon siya hulat pa kono nya kono ug taga hawak na ang snow....ingon na gyod kono ka, Lord, Inita na...heheheh

again, thanks sa video nimo, enjoy gyod mi ug lantaw-....nice kaayo ka ug tingog, bisdak gyod.....
sagdi ra, a yr. after, americana na gyod ka ug sinultian n sounds....

thanks for sharing ha?, happy gyod mi ni kim ug lantaw diri....ty

diay, advice lang ni nako, hiposa ning video ha? ok?...then in 5-10yrs. from now, lantawa, ok?

Matt said...

Hello!

I am contacting you because I am working with the authors of a book about blogs, and I'd like to request permission to use the photograph you have posted in this book. Please contact me at mattvid07@gmail.com, and I'd be happy to give you more information about the project. Please paste a link to your blog in the subject field. Your assistance is greatly appreciated.

Sincerely,

Matt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...