Sunday, February 4, 2007

Ang Kalipay Dili Kabayran ug Sapi

My dear diary,
I know it's quite a while now since I last updated my blog..let me take advantage of the time now that I'm in the computer.

Finally,I'm home now..nag laag laag tuyok sa Opon,ug mamahimo maglakaw maayo kauban sa akong mga old friends kay kaning mga buhata mao jud gikamingawan naku maayo. Bahak hak to the max dayon!

Sa permirong adlaw pas paghiabot kataw an kos akong mga apohan kay gibanatan naku maayo ang ginamos,timingan pa jud kay akong paborito maoy gi andam sa lamesa kanang itom na kaau ug una nga mura nang kanal sa kaitom with matching siling bisaya ug lemonsito wow kalami..kada kaon magsyagit asa natong ginamos!!!!!!!! unya tabang, suroy dayon kos batchoyan,fave naku ang Carlo's Batchoy hamal hamal dayon..BBQ lang imo nag pungasi..intawn naihas ko kay murag nagutman sa US ba! Only in the Philippines raman gud oi!

Mura man kog pra pra diri oi nana pud sa Pinas mingaw napud kos akong bana..pero duh bahala nalang to siya basta ka gawas kog sayon sayon nga ako ra kay naay daghan tricycle..mura langgam nakabuhi sa hawla kay bisan asa lupad...

hala update napud ko later if naay time sa PC kay sum-ol na jud maau...

6 comments:

CHIKAI ♥ said...

hala, patagbaw jud diha dhaY! hehehe. pirs ko noh? ^_^

Mimi said...

Hi Anne, kahinumdom paka nako? Ako tong nasalaag ug napunta sa imo balay. Sorry ha, speechless ko sa last nimo entry..hehe. Anyway, I amo so happy for you nga naa naka diha sa Pinas. Gimingaw nuon kog ginamos dah. Ikaon lang kog maayo diha. Dugay paka mobalik dire sa US? Siguro pagbalik nimo dire, dabyana naka hehehe. Bitaw, pag amping sa imo figure Inday ha. Nahan ra ba kaayo ko sa imo figure kay seksi kaayo hehe.. ako ani nus a pa kaha ko mobalik sa 100lbs oi. Saon man gud nga nakaanak naman ko ani. Ikaw diay, nus a man ka plano mag anak? Panganak na nya mo inigbalik dire sa US para daghan nata ani haha. Anyway, ayaw lang palabig kamingaw ni Mister kay di na pod to mahimutang sa iya trabaho. He is just an email away kung mingaw naka kaayo niya. Sige adto sa ko, ayo ayo jud diha. GOD BLESS YOU ALWAYS.

Anonymous said...

hahahahhaha mura di-ay na ug tuna-as sa kabaw gats.....ipadala na diri ang sobra sa akoa gats ha hehehehehe.........amaw au ka gats uy.....i regards ko sa moha lola na guapa hasta ni tatay lapu2x ayaw baya kalimot ......

Anonymous said...

Io babae naa na diay ka sa pinas... Maayo pa ka io kay nagbakasyon naka. Sos gigutom ko basa sa imoha updated io. Kalami nalang man gyud sa imoha gikaon io.. That's my favorite gyud hahahhahahha. Don't forget to bring something for me girl. Take care and enjoy your vacation.

Anonymous said...

Hala naa diay ka sa ato pinalanga pinas... hahahaa la pagipon nawala ang imo pagka siaw uy sus bisdaka gyod nimo.......... hala au au diha miss . galaway na hinoon ko sa imo post diri gatulo ang ako laway.. nag imagine baya ko oy sa ginamos hehehe

mjsterling said...

hello darling miss you na...musta man atong bakasyon? excited nako maka kita sa imong mga picture e share unya na dayun nako ha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...