Tuesday, March 13, 2007

WALA JUD KO GANAHI NING ADLAWA RON..PERYAGABA LANG

Dear Diary,

Kinsa kaha ganahan ning adlawa no nga mata pakag sayo para mo linya uban sa katawhan para lang maghikay sa mga papel. Kaon lag gamay'ng pamahaw dayon batsi. Pag first few minutes ok pang hinuwatay..diha naku nagsugod kalagot nga nag tuo ka kompleto na imong mga gipangdala unya diay to in time na para pag submit sa mga documents nga ang uban kinahanglanon wala naapil ug dala. Giandam ko na baya daan to gipang kuha diay sa ukoy nga puti..perti jud ukoya ang mga dili noon apil maoy gipangdala..kalagot ko jud oiiiiiiii ambot nalang jud...suphon ko pa bitaw, cge ingon "you owe me dinner tonight" tubagon ko pag "whatever" bahala ka bisan naas atubangan sa officer sulod sa USCIS office..who cares lagot na kau ko nimo.

Samotan pa jud nga gisegihan na diay tawag akong name wala lang naku panumbalinga kay gi wrong spelling sa mga bogo kinsay ga type ato hangtud nalang jud na alas 3..cge tinangaay..way gilamoy,way imnanay..kagutom.. imagine 10:30 pami naabot sa buntag na tingpaniudto nalang naalas tresan wala lang gihapon paglambo? Giatay sila pero I hope dili atayon akong application no? Samot ko kasuya kay akong paris nagkalingaw lang basa iya, ako naglutok ang mata way lingaw..kahilakon naku maau sa kawalay pasensya..lamia e syagit ug bunooooooooooooooo kung wala palang ko nanagana sa akong kauban nga mauwawan nganu ba..wala bitaw sila kaila naku.. ug sa kadugayang huwat gitawag napud ko para papanumpa ginagmay..funny thing is that,nahibulong jud ang amerkana nganu galagyo mig lingkod ni manoy,ako tuas ika 20 nga lingkuranan siya naas kina unhan..bahala mo magduda oi kay palain kog ako..wala kaagwanta ngutana jud siya nganu kuno,,tubag lang pud ang ukoy akong wife ay nasuko naku..grrrrrrrrr ambot nimo noy!

Ang kalbaryo wala pa jud tawn didto nahuman..naibot mi sa office alas tres y medya na..toinnkkk pag downtown sa Dallas na pertingggg ka traffic kay baha baha pud..mura Pinas lunopan pud sila..mupay gusla na kaau..lipong pako sa kagutom tibuok kaunuran ug kabukugan nagkurog na..hala banat...kinsa kaha ganahan ana sa?

Pag-abot sa balay way tingganay bahala ka diha manoya ka...d naku feel kig tingog nimo no? nganu diay cold war ta basta naa lang koy makaon sa ref payts na...e uli lang ko nimog tarong sa among Pinas ok ra ayaw lang ko pasipad e!

All in all,karong adlawa gibwesit jud ko! Thankful pud gamay kay atleast nana koy paaboton in the next few months sa akong GC...hopefully dili ma deny ang application...


Haaayyy nakapagawas naku's akong gibatyag..salamat!

4 comments:

mjsterling said...

hahahaha! kalooy ni manang oi as in na feel nako imong ka lagot da...mura gyud ka ug kakaunon ug tawng buhi....ug ngano man sad na wla nalang ninyo gi mail? gi personal man pud ninyo?
hala oi mawala ra na imong kalagot sa imong manoy.labi na ug gitikon ka ana niya.

Anonymous said...

Hahaha, na feel jud naq imo kalagot dai. hala ka ferti man jud nuon nimo laguta sa imo manoy.! ang nakafaet kay di ra ba na cla mag mind if gisapot na ta. Basta pasug-ohi jud dai. hehehe..bitaw oi, part ra na sa marriage life..ang ending ana,hangop man sad! tsuk tsak dayon..hahaha

Christinehaze is SC's author said...

hahahahahaha..........manoy jud kaau ang pahimungtan lol.Bitaw uy ikatawa nalang na gats hehehehe....

Mimi said...

Hi Anne! Na feel jud nako imo kalagot kay kung nako napod gani maglagot sa ko paris, lami jud paakon iya dunggan hehehe...pero bisan unsaon nakog kalagot kay akoy alkansi kay iya ra man ko i deadma, dili panumbalingon nga daw sa wala lang. Kung gitikon na gani ko niya, ug magpalainlaig hitsura sa iya nawong nga kalataw an kaayo, imbis maglagot ko, makatawa na nuon ko ilabina kung iya suhiron ako hitsura kung maglagot. Pero kasabot kaayo ko sa imo sitwasyon, imagine naghago mog linya unya naay diay kulang nga requirements. Unsa man nga paperwork imo gisubmit? Katong para na sa 10 year greencard? Katong akoa, gi mail raman namo katong Feb 12 ug 2 weeks after nakareceive namig mail para sa ko biometric appointment karong 22 na. Basog early April, madawat na nako ang ako 10 year greencard. Pero hinuon, ako 2 year greencard ila gi extend ug 1 year para makatravel pa gihapon ko while nagprocess sila sa 10year greencard. Sige Inday, pag ayo ayo mo diha. Tagda imo bana. Pagpinasayloay mo duha. God bless you two!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...