Wednesday, March 7, 2007

IT HURTS THE SECOND TIME AROUND

My diary,

Pagawas jud kos akong gibati kay na mayabag ko!! Kasakit man diay sa bation kung mobiya nas atong nasud nga ikaduha na unta pero mas sakit pa diay paminawn kay sa atong una.

Dili pa gani ko katuo nga nahimuntog naku diri kamot sa akong bana pero akong kalag nahabilin pas Pinas. Gabii sa paglapag palang sa eroplano sa DFW wala ko kahibalo nalipay bako nga naabot naku ug makita na naku akong bana. Tungod kay nawili jud ko maayo sa akong mga manghud pagkasakit naman lang jud huna hunaon nga nianang buntag before ko nigikan sa amo ako pa gani gikaligoan akong mga manghud ug sa kalit lang akong gibyaan grrrrrrrrr...giatay ba oi...tulo napud akong luha oh!

Luoya sa akong mga manghud,I called them asap I arrived home unya akong manghud laki wala ni tiwas pakig storya naku kay nangluod..nagdahom diay maayo ang bata nga mo uli pako kuyog ni Genelyn magdala ug manggang hinog...wala jud intawn natulog bisan gabii na kaau kay si hinuwat ni ate.. ako pud manghud babay naghilak nga nakig estorya naku kay wala na lagi intawn ate oiiiiiiiiii..

Pagkapait,kasakit sa dughan ug ka usik sa luha...kay sa diha pa gani sa Mactan Cebu International Airport cge na jud dagayday akong mga luha,uwaw lang ta kay akong tupad padulong HK ka guapo nga kano unya humot pa jud kaau..pero bahala ka diha kanoa ka kay mag emote kog ako whoaaaaa!!!

Bisan gani the moment nga nag type ko ani karon cge pa tulo ako luha kay dili lagi gyapon ko katuo nga wala na jud kos Pinas unya pila pa kaha ka tuig ko kabalik ani! Haaayy nganu ang kinabuhi ingon ani man kapait?

2 comments:

Christinehaze is SC's author said...

Hello gats hala kalo-oy sa Igat uy.....I know exactly how you feel.Absolutely true...mas sakit ang ikaduha kay sa first.Pero maka recover ra ka ana gats uy just give it a time.In few weeks or so mauli-an raka hehehehe...Ingon ana sad ko uy pagbalik nako before as in kamingaw gasige gyud ko minatay kay dili matabang kamingaw sa atong nasod nga pinas.Bisan unsa-on ug bisan asa pata ipadpad wala jud maka lupig sa atong Inahang nasod.Kay tua man jud atong family,although menyo nata pero hmmm "Ces't la vie" sa french pa kunohay hahaha,"that's life"sa english lol hahahahaha.Wecome back gats and make urself busy aron dili ka mag cg hilak gawas2x ug la-ag taman sa ginhawa hehehehehe...Lu-oy sa bata uy nakalitan raka....but I know ur strong enough to overcome those sadness.Have a good day!!!

Mimi said...

`Hi Anne! Kaluoy nimo ug sa imo mga manghod ilabina sa imo manghod nga lalaki nga nagdahom tawon sa mangga. Nakahilak baya ko pagbasa sa imo sugilanon dire. Dili jud lalim imo sitwasyon. Kahinumdom lamang pod ko sa ako mga pag umangkon sa amoa nga pareha pod ug edad sa imo mga manghod. Katong pag ari nako dire, samot jud ko kamingaw ug kahilak kay katong ako pag umangkon nga lalaki nga 2 years old, gipabalunan ko niyag bato nga sinaw kaayo ug puti ang color, ginaampingan jud to niya ug sa paglarga nako iya gihatag nako. Sa una wa jud toy makahikap man lang atong batoa pero iya gisakripisyo iya kagustuhan ug gihatag niya ang bato nako. Unya katong bag o pako dire, nagsulat ako inahan ug ako gihapon pag umangkon, naglukip intawon ug ring nga katong pakapin sa dulsi ba sa atoa hehehe...nalumping nalang intawon pag abot dire. Sige jud ko atog hilak oi, wa pa baya ko nakaduhag bakasyon sa Pinas ug hadlok napod ko ani nga mas sakit diay kaysa pirmiro natong biya sa Pinas? Da oi, saon nalang nato ani. Mag umbangol napod ta anis kamingaw. hehehe. Anyway, I am so glad you are back here safe and sound. Ayo ayo pirme. GOD BLESS YOU.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...